Στο Google γίνονται καθημερινά 3,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις

Σε ένα τόσο δυναμικά και γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον marketing η διαφήμιση στο Google παραμένει ένας σταθερός σύμμαχος στην προσέγγιση νέων πελατών και ανάπτυξη του Brand Awareness ενώ παράλληλα απευθύνεται σε κάθε μεγέθους  και τύπου εταιρεία.

  Τι θα κερδίσει η επιχείρησή μου με την διαφήμιση στο Google Ads;

1. Προσελκύστε πελάτες που αναζητούν αυτό που προσφέρετε

Το πιο σημαντικό πλεονέκτημα με την διαφήμιση της επιχείρησής σας στο Google είναι πως η διαφήμισή σας εμφανίζεται αποκλειστικά σε χρήστες που αναζητούν αυτό που έχετε να προσφέρετε. Είναι σαφώς πιο εύκολο από οποιονδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης  ο χρήστης που ήδη ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε να γίνει τελικά δικός σας πελάτης.

2.Δείτε άμεσα αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα της διαφήμισης στο Google είναι άμεσα. Υποψήφιοι πελάτες επισκέπτονται το Website της επιχείρησής σας ή επικοινωνούν μαζί σας τηλεφωνικά από την έναρξη της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

3. Στόχευση κοινού ανάλογα με τον τύπο ή τις ανάγκες της εταιρείας σας

Έχετε την δυνατότητα να προβάλετε την εταιρεία σας, τα προϊόντα σας, τις υπηρεσίες σας ακριβώς στο προφίλ του χρήστη που απευθύνεστε. Έτσι μπορείτε να ορίσετε γεωγραφικά όρια, δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα και άλλα κριτήρια ώστε η διαφήμισή σας να προβληθεί στα κατάλληλα άτομα και να βελτιώσετε σημαντικά τα αποτελέσματά σας και τις πωλήσεις σας.

Η σωστή στόχευση κοινού στο Google μπορεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα μια διαφήμισης κατά 85%

4. Μπορείτε να ξεκινήσετε ανεξάρτητα από το μέγεθος του Budget

Η διαφήμιση στο Google Ads απευθύνεται σε κάθε μεγέθους εταιρείας. Έτσι ανάλογα με τις ανάγκες, τις δυνατότητες και τους στόχους σας μπορείτε να ξεκινήσετε δυναμικά ή με ένα περιορισμένο budget και να το αναπροσαρμόσετε παράλληλα με την εξέλιξη και βελτίωση των αποτελεσμάτων σας. Μπορούμε να δημιουργήσουμε για εσάς την βέλτιστη στρατηγική διαφήμισης ώστε να επιτύχουμε τους στόχους σας και παράλληλα να είστε κάθε στιγμή εντός budget.

5. Έχετε πλήρη έλεγχο του κόστους και των αποτελεσμάτων

Από την αρχή της διαφημιστικής σας καμπάνιας γνωρίζετε τα αποτελέσματα, την ανταπόκριση του κοινού, τις πωλήσεις που προήλθαν από τις διαφημίσεις σας, το κόστος ανά πελάτη. Έτσι μπορούν να γίνονται άμεσα διορθωτικές κινήσεις για την περαιτέρω βελτίωση του αποτελέσματος.

Μιλήστε με έναν σύμβουλο για τις ανάγκες και τους στόχους της επιχείρησής σας.

Επικοινωνία
Επικοινωνία