Ο μέσος Ευρωπαίος περνά 65 λεπτά την ημέρα σε Facebook και Instagram

Το Facebook και το Instagram είναι κομμάτι της καθημερινότητάς μας και αποτελούν πλέον ένα βασικό κανάλι επικοινωνίας και διαφήμισης των επιχειρήσεων κάθε τομέα με δυνητικούς και υφιστάμενους πελάτες. Μπορείτε να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να ακολουθήσετε βασικά Tips που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την παρουσία σας  και τα αποτελέσματα της διαφημιστικής σας καμπάνιας.

Το 75% των χρηστών θα επισκεφθεί πρώτα το προφίλ-σελίδα της επιχείρησής σας στα Social Media πριν κάνει οποιαδήποτε άλλη ενέργεια

Προφίλ – Σελίδα επιχείρησης σε Facebook και Instagram

Πριν ξεκινήσετε την διαφημιστική σας καμπάνια καλό θα ήταν να αφιερώσετε χρόνο στην σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook και στο Instagram. Σκεφτείτε πως η σελίδα της επιχείρησής σας είναι μια προέκταση της φυσικής σας επιχείρησης ή του καταστήματός σας . Εάν η σελίδα σας δεν είναι ολοκληρωμένη, εάν έχει ελάχιστο ή καθόλου περιεχόμενο (posts) τότε δίνετε μια μη επαγγελματική εικόνα και μια εικόνα αδιαφορίας στους χρήστες που θα την επισκεφθούν.

  • Αφιερώστε τον χρόνο που χρειάζεται και συμπληρώστε όλα τα στοιχεία της επιχείρησής σας. Γράψτε μια προσεγμένη παρουσίαση για την εταιρείας σας και συμπεριλάβετε τα σημεία που σας κάνουν μοναδικούς.
  • Χρησιμοποιείστε φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ανάλυσης σε κάθε post καθώς και emoji στα κείμενά σας καθώς κεντρίζουν πιο εύκολα το ενδιαφέρον.
  • Φροντίστε να δημοσιεύετε συχνά νέο ποιοτικό περιεχόμενο. Μια καλή συχνότητα θα ήταν 3-4 φορές την εβδομάδα στο Facebook και καθημερινά στο Instagram.
  • Κατανοήστε το κοινό σας. Οι χρήστες χρησιμοποιούν το Facebook και το Instagram συνήθως για να χαλαρώσουν και να επικοινωνήσουν με φιλικά πρόσωπα. Δημιουργήστε παράλληλα με τα post που παρουσιάζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας ένα μείγμα με post ενημερωτικά ή εκπαιδευτικά πάντα στον τομέα της επιχείρησής σας (πχ. ένα εστιατόριο θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα βίντεο με tips για την μαγειρική) και κάποια με χιούμορ από την καθημερινότητα στην εταιρεία σας.
  • Δώστε αξία στους Followers σας. Φροντίστε να αλληλεπιδράτε με ένα Like ή ένα όμορφο σχόλιο με τις δημοσιεύσεις των ατόμων που σας ακολουθούν όπως θα κάνατε  και στο προσωπικό σας προφίλ. Έτσι κάνετε ξεκάθαρο πως οι άνθρωποι που έχουν επιλέξει να ακολουθούν την σελίδα σας έχουν αξία για εσάς.

Ακόμα και χωρίς να προχωρήσετε σε κάποια διαφημιστική καμπάνια εάν ολοκληρώσετε τα παραπάνω βήματα θα δείτε πως οι αλληλεπιδράσεις με την σελίδα σας αυξάνονται σημαντικά.

Διαφήμιση

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να ξεκινήσουμε την προβολή της επιχείρησής μας μέσω διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και το Instagram. Πως πρέπει να προετοιμάσετε την διαφημιστική σας καμπάνια; Τι πρέπει να προσέξετε; Υπάρχει βέλτιστος τρόπος διαφήμισης;

Ξεκάθαρος στόχος

Στην σχεδίαση κάθε νέας διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Instagram πρέπει να έχετε ξεκάθαρους στόχους. Πρέπει έχετε θέσει εκ των προτέρων τι θέλετε να επιτύχετε μέσω του διαφημιστικού σας μηνύματος. Θέλετε η επιχείρησή σας να αποκτήσει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα; Θέλετε να αυξήσετε τις επισκέψεις στο Website της επιχείρησής σας; Θέλετε περισσότεροι πελάτες να έρθουν σε επαφή με την επιχείρησή σας τηλεφωνικά ή συμπληρώνοντας μια φόρμα επικοινωνίας;

Με βάση τον στόχο σας θα είναι πλέον εύκολο να επιλέξετε ποιος τύπος διαφήμισης ταιριάζει στην δικά σας καμπάνια.

Στοχέυστε το κατάλληλο κοινό

Κάθε εταιρεία, κάθε προϊόν ή υπηρεσία απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό.Η διαφήμισή σας πρέπει να εμφανίζεται αποκλειστικά στους χρήστες που είναι υποψήφιοι πελάτες σας και όχι σε κάθε χρήστη. Μην ξεχνάτε πως κάθε Κλικ κοστίζει. Αφιερώστε λίγο χρόνο αν δεν το έχετε ήδη κάνει και συγκεντρώστε τα χαρακτηριστικά του ιδανικού υποψήφιου πελάτη.

Ηλικία -Φύλλο

Καθορίστε την ηλικιακή ομάδα και το φύλλο των ατόμων που απευθύνεται το προϊόν ή η υπηρεσίες που προσφέρετε. Για παράδειγμα μια εταιρεία μόδας με νεανικά γυναικεία ρούχα μπορεί να στοχεύσει γυναίκες 18-30 ετών.

Γεωγραφικά κριτήρια 

Χρησιμοποιείστε παράλληλα γεωγραφικά κριτήρια του κοινού στο οποίο προβάλετε η διαφήμισή σας. Για παράδειγμα μια επιχείρηση Delivery φαγητού θα στοχεύσει χρήστες που βρίσκονται στην ακτίνα που πραγματοποιεί παραδόσεις.

Ενδιαφέροντα

Στις περιπτώσεις που το προϊόν ή υπηρεσία μας έχει συγκεκριμένα ή ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι ιδανικό να στοχεύουμε χρήστες με βάση τα ενδιαφέροντά τους. Πχ. όλοι μας θα παραγγείλουμε κάποια στιγμή Delivery φαγητό αλλά ένα ζευγάρι VR γυαλιά τελευταίας τεχνολογίας είναι πιο πιθανό να το παραγγείλουν άτομα που ενδιαφέρονται για την τεχνολογία.

Ώρες προβολής

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό Tip για την διαφήμισή σας. Ανάλογα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε και τον στόχο της καμπάνας σας επιλέξτε εφόσον είναι απαραίτητο ποιες είναι οι ιδανικές ώρες για να προβάλλονται οι διαφημίσεις σας. Σκεφτείτε το κατάστημα Delivery  του προηγούμενου παραδείγματος που μπορεί να λειτουργεί 17:00-24:00.

Ready for Take Off ?

Αν έχετε ακολουθήσει πιστά τα παραπάνω βήματα θα δείτε την βελτίωση στα αποτελέσματά σας τόσο στις διαφημίσεις σας στο Facebook όσο και στο Instagram  από την πρώτη στιγμή.

Επικοινωνία

Χρειάζεστε βοήθεια;

Μιλήστε με έναν σύμβουλο της GoldenWebs

Επικοινωνία